گروه صنعتی رابین متال
پنج شنبه , اردیبهشت ۶ ۱۴۰۳
خانه / خاک روی / خریدار خاک معدنی روی اکسیدی کرمان

خریدار خاک معدنی روی اکسیدی کرمان

خریدار خاک معدنی روی اکسیدی کرمان را به راحتی می توانید در بازار بزرگ و نمایندگی اصلی خرید و فروش مواد معدنی بیابید. قیمت های عالی به همراه مشاوره و راهنمایی صحیح در اختیار شما می باشد.

یکی از بزرگترین و فراوان ترین تولیدات مواد معدنی داخل کشور اکسید روی می باشد. خلوص این ماده گاه تا ۹۷ درصد هم می رسد. چنین اکسید روی از بهترین و مرغوب ترین ها می باشد.

 

خریدار خاک معدنی روی اکسیدی کرمان یکی از بهترین مراکز کل کشور به حساب می آید که بهترین کالای معدنی را به شکل انبوه در اختیار هموطنان قرار می دهد.

یکی از بهترین مراکز کل کشور که دارای خاک معدنی روی اکسیدی است کرمان می باشد . خاک معدنی روی اکسیدی کرمان یکی از بهترین مراکز کشور به حساب می آید ، که بهترین کالا های معدنی را به شکل انبوه و زیاد در اختیار مردم می گذارد . به دلیل تهیه شده از ورق روی که درجه خلوص عالی دارد از بهترین مرغوبیت برخودار است . بزرگ ترین و فراوان ترین تولیدات مواد معدنی در داخل کشور اکسید روی است ، که کاربرد خاک معدنی در زمینه های بهداشتی ، صنعت و دارویی می باشد .خریدار خاک روی امروزه بیشتر شده است به دلیل کاربردی که در بخش های مختلف دارد، مثلا در کارگاهای تولیدی و کارخانجات .

روی اکسیده معروف ترین ترکیب است که به طور گسترده در ترکیب روی مورد استفاده قرار می گیرد .

روی در بسیار از کشور ها یافت می شود ،بزرگترین منابع معدنی روی در چین ،استرالیا ، پرو، اروپا و کانادا است .

خریدار خاک معدنی روی اکسیدی کرمان

عیارهای متنوع خاک روی

عیارهای متنوع خاک روی

خاک معدنی روی در ایران بسیار پر کاربرد و ارزشمند می باشد. روی به علت اینکه یکی از مواد مورد نیاز بدن است در بسیاری از صنایع استفاده می شود ، که در ادامه مطلب درباره  آن صحبت خواهیم کرد . فروش خاک معدنی روی بسیار پر رونق می باشد  و سود خوبی را برای فروشنده به جا می گذارد .

خاک روی معمولا به سه دسته عیار کم ، عیار متوسط و پر عیار تقسیم می شود .

۱_ عیار کم :درصد عیار این نوع ۷ می باشد و دارای مواد معدنی کم و روی کم است و قیمت کمتری دارد .

۲_ عیار متوسط : درصد عیار این نوع بین ۱۲ است و دارای خاک روی و عیار متوسط ،مواد معدنی مناسب و خاک معمولی می باشد ،که با قیمت مناسب عرضه می شود . 

۳_ پر عیار :در این نوع درصد عیار خاک روی خیلی زیاد است . که به ۱۸ می رسد و کیفیت آن بسیار بالا و زیاد است و قیمت آن نیز به مراتب از دو مورد ذکر شده بالاتر و بیشتر است و در تولید شمش از این نوع استفاده می شود. 

خاک روی با کیفیت بالا دارای ارزش والایی می باشد که در کارخانجات بزرگ استفاده می شود و نوعی صنعت به حساب می آید از نظر صنعتی در لاستیک سازی ، پلاستیک سازی ، باتری سازی ، صنایع تولید اسباب بازی و … استفاده می شود .

خاک معدنی روی اکسیدی دارای چه ویژگی هایی می باشد؟

خاک معدنی روی اکسیدی دارای چه ویژگی هایی می باشد؟

از خاک روی استفاده های فروانی می شود ، خاک معدنی روی اکسیدی در سه زمینه بهداشتی ، صنعتی  و دارویی کاربرد دارد . برای مثال در دارویی ، برای ساخت ضد آفتاب ها ،  شامپو های ضد شوره ، پودر بچه و … استفاده می شود . 

در مصارف صنعتی ، برای ساخت پلاستیک ها ، لاستیک ها ، شیشه ، سیمان ،باتری ، رنگ ها ، نرم کنند ها ،موم ها ، غذاها ، چسب ها ، رنگ و رنگ روغن استفاده می شود .

خاک معدنی روی اکسیدی ویژگی هایی چون شکل پذیری ،مقاومت در برابر خوردگی ، استحکام و ..دارد .

از بهترین و مرغوب ترین خاک معدنی روی در صنایع مختلفی چون : تهیه و تولید کرم های  مراقبتی پوستی ، آبکاری صنعتی ، آبکاری الکترونیکی ، محافظت از چوب ، جلوگیری از تحریکات پوستی ، تهیه و تولید بوگیر و ..‌. استفاده می شود .

روی اکسیدی در علم مواد هم دارای کاربردی چون ضریب شکست بالا ، آنتی بیوتیک ، رسانایی حرارتی بالا  و مواد اشعه محافظ UV می باشد .

اکسیدی روی دارای خواصی چون مرطوب کننده ، انتی بیوتیک و لئو دورانت می باشد .

کشور ایران با دارا بودن معادن سرشار در کرمان ، زنجان ، سمنان ، یزد جز کشور های تولید و صادر کننده روی می باشد .

از روی اکسید در مصارف خانگی و محافظت از وسایل دربرابر اشعه و هوا استفاده می شود یکی از خواص مهم آن جذب اشعه ماورای بنفش است .

در کشاورزی برای تهیه کود های شیمیایی و در دامداری نوعی افزودنی در خوراک دام ها است . و در تهیه کاغذ و نساجی ها هم از آن استفاده می کنند .در شیشه سازی و سرامیک هم از این خاک استفاده می شود و باعث براق و درخشندگی شیشه و سرامیک می شود .

مصارف روی در سیمان ، دندان سازی ، ساخت کبریت ، کف سازی ، ظروف سفالین ، لوازم لاستیکی ، اتومبیل سازی ، صنعت چاپ ، رنگ سازی ، دارو سازی ، صنایع کشاورزی و … استفاده می شود .

موارد کاربرد خاک معدنی روی عبارتند از :  ،ماشین ساز ،قابلمه ، دارو سازی  ،ابزار های آزمایشگاه ،وسایل تزیینی ،دستگاه های فلزی ،مواد شوینده ، دوچرخه سازی ،مواد شیمیایی و پالایشگاه ها  است .

کاربرد خاک روی در پزشکی

کاربرد خاک روی در پزشکی 

خاک روی در پزشکی دارای ارزش والایی می باشد و دارای ویتامین ها و مواد معدنی است .در موارد زیر از خاک معدنی روی استفاده می شود :

خاک معدنی روی اکسیدی در سه زمینه بهداشتی ، صنعتی  و دارویی دارای ویژگی هایی می باشد و دارای ویتامین ها و مواد معدنی است .

در زیر از  مصارف دارویی و پزشکی خاک روی اکسیدی نام برده می شود :

* لایه نازک روی پوست بی محافظ بینی استفاده می شود .

* از کم شدن آب پوست جلوگیری می کند .

* در برابر آفتاب سوختی در تابستان  از پوست محافظت می کند .

* در برابر باد زدگی زمستان از پوست محافظت می کند .

* از تحریکات پوستی جلوگیری می کند ، برای هربار عوض کردن کهنه کودک توصیه می شود .

*  محلول ضد عفونی کننده برای درمان جوش ها می باشد .

* از پیری زود رس پوست و مفصل ها جلوگیری می کند . 

* قرص های مکیدنی برای درمان التهاب دهان و لوزه و سرما خوردگی استفاده می شود .

* ساخت صابون 

* بهبود سریع پوست بعد از عمل جراحی .

* مکمل ها ساخته می شود .           * از ریزش مو جلوگیری می شود .

* جلوگیری از سرطان .                  * درمان اکنه  .

* درمان موارد اشتهایی عصبی .      * تقویت حس بویایی و چشایی .

* درمان رماتیسم مفصلی .              * بیماری چشمی .

* داروهای رژیمی .     ‌‌‌‌‌‌‌‌‌                    *قرص های ویتامین .

* تسریع بخشیدن به بهبود زخم ها .

 در مصارف دارویی مانند : ساخت کرم ضد آفتاب ،شامپو های ضد شوره ، پودر بچه ، پماد هایی پوستی ،چسب زخم ، خمیر دندان ، مواد پر کننده دندان استفاده می شود .

در مصارف آرایشی و بهداشتی نیز مورد استفاده است به دلیل جذب نشدن روی از طریق پوست غیر حساسیت و جوش می باشد .

در ساخت صابون هم استفاده می شود که نوعی از رشد باکتری ها جلو گیری می کند و باعث تسکین حساسیت پوستی می شود .

مرکز خرید انواع خاک معدنی روی اکسیدی کرمان

مرکز خرید انواع خاک معدنی روی اکسیدی کرمان

استان کرمان یکی از مهم ترین استان های معدنی کشور محسوب می شود ، به دلیل داشتن مواد معدنی یکی از غنی ترین استان های معدنی کشور است ،.خرید خاک معدنی روی در بهترین و بیشترین عیار با قیمت مناسب در انواع آن از مراکز معتبر در استان کرمان ، که یکی از بزرگترین و فراوان ترین تولید کنندگان در عرصه مواد معدنی هستند معتبر تر است .

از خاک روی اکسیده می توان بیشترین استفاده را کرد ،چون بهترین نوع خاک می باشد و مواد معدنی و عیار بیشتر می باشد این خاک با انواع مختلف در بازار مصرف وجود دارد و مراکز مختلف آن را با کیفیت و قیمت متفاوت به فروش می رسانند .همیشه براساس کیفیت و اندازه قیمت ها با هم متفاوت بوده اند ،قیمت بستگی به مواد موجود در آن کیفیتی که دارد طبقه بندی می شود از سایت های اینترنتی نیز می توان با قیمت کمتر تهیه کرد .

کارخانه های زیادی هستند که خاک روی اکسیده را تولید می کنند و با روش های مدرن سعی می کنند بهترین کیفیت را وارد بازار کنند یکی از بهترین و با کیفی ترین کارخانه ها در کرمان وجود دارند که دارای بهترین مواد معدنی هستند . کرمان واحد زیادی از تولید کنندگان خاک معدنی روی اکسیدی را به سمت خود کشانده‌ است. فروش این محصول برای کارخانه های خاک معدنی که این ماده را فرآوری می کنند بسیار سودمند می باشد .

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مهدی یوسفی
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09128512511
شماره تلفن ثابت:02171053047
شماره فکس:02171053049
آدرس کانال: Rabinmetal@
پاسخگویی تلگرام: Rabinmetal1@
پاسخگویی واتس اپ: کلیک کنید
پست الکترونیکی: Info@Rabinmetal.com

مطلب پیشنهادی

دود و غبار روی در صنعت معدن

مقدمه: معرفی دود و غبار در صنعت معدن   دود و غبار، به عنوان ناشیان …