گروه صنعتی رابین متال
پنج شنبه , اردیبهشت ۶ ۱۴۰۳
خانه / کنسانتره سرب / خریدار عمده کنستانتره سرب اکسیدی یزد

خریدار عمده کنستانتره سرب اکسیدی یزد

خریدار عمده کنستانتره سرب می تواند این محصول را به صورت ماده اکسیدی از شهر یزد که منبع این ماده است تهیه کند. خاک های شهر یزد با دارا بودن مقادیر بالای سرب یکی از تولید کنندگان موفق در تولید کنستانتره می باشد.

کنستانتره سرب یکی از کنستانتره های موجود در بازار است. این نوع کنستانتره را می توان برای خریدار عمده کنستانتره سرب به حالت اکسیدی از شهر یزد تهیه کرد. در یزد این محصول از فروش بالا و خوبی برخوردار است. کنستانتره سرب را می توان با بسته بندی خاص تهیه و خریداری نمود. خریداران این نوع کنستانتره شهرهای مختلف می باشند که عبارت است از:

  • تهران
  • اصفهان
  • اراک
  • قم
  • مشهد

خریدار عمده کنستانتره سرب

خریدار عمده کنستانتره سرب

سرب یکی از مواد ضروری در صنعت چاپ و نشر می باشد. از سرب در چاپ ستفاده می شود که می توان آن را به صورت کنستانتره خریداری کرد. ناشران و کسانی که چاپخانه دارند این محصول را به صورت عمده خریداری می کنند. سرب به چاپ کلمه کمک می کند و باعث ایجاد رنگ در چاپ می شود.

خریدار عمده کنستانتره سرب

سرب در مواد منفجره

از سرب در شرکت های تسلیحات سازی به صورت عمده استفاده می شود. از سرب در تهیه گلوله استفاده می شود. این ماده معدنی که از مقاومت بالایی برخوردار است و غیر قابل رسانا می باشد به راحتی می توان از آن در اسلحه استفاده کرد. خریدار عمده کنستانتره سرب را به صورت سرب اکسیدی خریداری می کنند.

خریدار عمده کنستانتره سرب

منبع سرب در ایران

سرب های موجود در ایران به صورت مخلوط سرب و روی در خاک های معدنی و معادن سرب و روی یافت می شود. سرب با داشتن مقاومت بالا و عدم رسانا بودن منبع مناسبی در صنایعی است که نیازمند مواد غیر رسانا می باشند. خریدار عمده کنستانتره سرب در ایران بسیار است که با خرید عمده قیمت کاهش می یابد.

خریدار عمده کنستانتره سرب

سرب در اتصالات برق

از سرب و خاک های آن در تولید غلاف کابل های برق استفاده می شود. کابل های برق به علت قرار گرفتن در دل خاک و یا در معرض باد و آب قرار گرفتن باید نسبت به عبور جریان برق مقاوم باشند. استفاده از سرب در این کابل ها مقاومت را بالا برده و از خطر آتش سوزی جلوگیری به عمل می آید.

خریدار عمده کنستانتره سرب

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مهدی یوسفی
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09128512511
شماره تلفن ثابت:02171053047
شماره فکس:02171053049
آدرس کانال: Rabinmetal@
پاسخگویی تلگرام: Rabinmetal1@
پاسخگویی واتس اپ: کلیک کنید
پست الکترونیکی: Info@Rabinmetal.com

مطلب پیشنهادی

کنسانتره سرب به صورت عمده

فروش انلاین کنسانتره سرب به صورت عمده

کنسانتره سرب به صورت عمده یکی از محصولاتی است که فروش آن به صورت عمده …