گروه صنعتی رابین متال
پنج شنبه , فروردین ۹ ۱۴۰۳
خانه / سنگ سرب / خرید خاک سرب اکسیدی کرمان

خرید خاک سرب اکسیدی کرمان

خاک سرب اکسیدی کرمان را مشتریان می توانند با بهره گیری از خدمات اینترنتی به طور عمده خریداری کنند. این محصولات معدنی از حیث این که دارای کارایی زیادی هستند بسیار مورد استقبال مشتریان قرار می گیرند.

سرب فلزی است که رنگ آن سفید است و اگر با اکسیژن واکنش دهد به رنگ خاکستری در می آید. این فلز از زمره فلزات سمی است که در مواجه با آن ها باید مواظب بود تا به سلامت بدن انسان ضرری وارد نکنند.

خاک سرب اکسیدی کرمان

عیار خاک سرب اکسیدی

خاک سرب اکسیدی که در بازار ها معامله می شوند در نمونه های مختلفی هستند . این محصولات از نظر فاکتور های مختلفی با هم فرق دارند اما مهم ترین عامل عیار آن ها می باشد. عیار نشان دهنده درصد سرب موجود در خاک است که بر قیمت تاثیر زیادی می گذارد. چند نمونه از خاک های سرب اکسیدی را نام می بریم:

  • خاک سرب اکسیدی ۱۰%
  • خاک سرب اکسیدی ۲۰%
  • خاک سرب اکسیدی ۳۰%
  • خاک سرب اکسیدی ۴۰ %
  • خاک سرب اکسیدی ۵۰%

خاک سرب اکسیدی کرمان

خاک سرب اکسیدی کرمان

در میان انواع مختلف خاک سرب اکسیدی در ایران خاک سرب اکسیدی کرمان چیز دیگری است. زیرا این خاک ها درصد عیار شان بسیار بالا می باشد. خاک سرب اکسیدی در کارخانه های فلوتاسیون به کنسانتره سرب تبدیل می شوند. کنسانتره سرب اکسیدی کرمان در شهر های ایرانی و کشور های خارجی دارای بازار فروش خوبی هستند.

خاک سرب اکسیدی کرمان

خرید خاک سرب اکسیدی

مشتریانی که می خواهند خاک سرب اکسیدی را خریداری کنند می توانند به شیوه های متفاوتی اقدام کنند. آن ها می توانند از طریق خدمات گسترده ای که ارائه می شود نیاز های خود را به طور عمده بر طرف کنند. چند روش که مشتریان برای خرید خاک سرب اکسیدی کرمان استفاده می کنند به ترتیب زیر است:

  • خرید اینترنتی
  • خرید سنتی در بازار های شهری

خرید اینترنتی از طریق فروشگاه های آنلاین و خرید سنتی از طریق نمایندگی های فروش انجام می شود.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مهدی یوسفی
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09128512511
شماره تلفن ثابت:02171053047
شماره فکس:02171053049
آدرس کانال: Rabinmetal@
پاسخگویی تلگرام: Rabinmetal1@
پاسخگویی واتس اپ: کلیک کنید
پست الکترونیکی: Info@Rabinmetal.com

مطلب پیشنهادی

قیمت روز سنگ سرب در شرکت های تولید کننده

قیمت روز سنگ سرب در شرکت های تولید کننده را از کدام سایت ها می توان دریافت کرد؟ این کالا با کیفیتی بسیار عالی توسط مراکز فروش آن عرضه می شود. فروش سرب به صورت ع