گروه صنعتی رابین متال
جمعه , فروردین ۱۰ ۱۴۰۳
خانه / سنگ روی / خرید سنگ معدن روی اکسیدی یزد

خرید سنگ معدن روی اکسیدی یزد

خرید سنگ معدن روی را به گونه ای انجام دهید که این سنگ برای شما به مدت زیادی کارایی داشته باشد و شما بتوانید از آن استفاده کنید. سنگ معدن اکسید یزد به کدام یک از شهر های خود ارسال دارد؟

یکی از نیاز های معدنی هر کشور سنگ معدن است. در ایران شهر های زیادی وجود دارند که می توان سنگ معدن را از آن جا استخراج کرد اما یکی از منابع عظیم این سرمایه ملی در شهر یزد وجود دارد که سالیانه هزاران تن از آن استخراج و به سر تا سر کشور ارسال می شود.

سنگ روی اکسید کاربرد های بسیار زیادی در صنعت دارد. این سنگ و پودر آن در کشور به میزان بسیار بالایی تولید می شود و تهیه آن کار دشواری نیست. وجود این سنگ به دلیل مصارف زیادی که دارد برای اقتصاد هر کشوری ضروری است. در مقاله زیر همه چیز در مورد خرید سنگ روی توضیح داده شده است پس با ما همراه باشید. 

خرید سنگ معدن روی اکسیدی یزد

معرفی مجتمع های معدنی روی

معرفی مجتمع های معدنی رویبیش از ۵۰ تا ۶۰ درصد از کل فروش اکسید روی در صنایع لاستیک است که از لاستیک در برابر قارچ ها و اشعه ماوراء بنفش محافظت می کند. همچنین در تولید سرامیک و لعاب برای بهبود فرآیند پخت و پز استفاده می شود.

خرید سنگ معدن روی به دو صورت صورت رو در رو و اینرسی انجام می شود که در سالهای گذشته بیشتر از مورد اول مورد استفاده قرار می گرفت اما در سالهای اخیر با پیشرفت فناوری و گسترش فضای مجازی، این خرید را همچنین می توان  از فضای مجازی انجام داد.

همچنین خرید سنگ معدنی روی از نمونه های مشابه مقرون به صرفه تر است. همانطور که اشاره کردیم یکی از معادن بزرگ معدن در استان یزد و شهر یزد وجود دارد. معادن این شهر ابتدا این محصول را به شهرهای خود می فرستند و سپس آن را به سایر نقاط کشور ارسال می کنند. از جمله شهرهایی که تولید این سنگ معدن در استان یزد را شامل می شود:

  • شهر میبد
  • شهر اردکان
  • شهر بافق
  • شهر مهریز
  • شهر ابر کوه
  • شهر هرات
  • شهر احمدآباد
  • شهر خضرآباد
  • شهر تفت

مهمترین کاربرد های سنگ روی

مهمترین کاربرد های سنگ رویکاربرد سنگ روی بسیار زیاد است. اکسید موجود در پودر به رنگ سفید است و از نظر شیمیایی تولید می شود اما بعضا در طبیعت یافت می شود که با منیزیم و سایر ناخالصی ها ترکیب می شود تا رنگ مایل به زرد مایل به قرمز داشته باشد. اکسید روی بلور همه سفید است و هنگام گرم شدن زرد می شود اما پس از خنک شدن به رنگ سفید برمی گردد. 

در گذشته های دور، انسان از اکسید روی برای اهداف دارویی مانند ضد عفونی کننده چشم استفاده می کرد و زخم های باز در هند و یونان. اکسید روی دارای خواص ویژه ای نظیر آنتی باکتریال، اشعه ماوراء بنفش، ظرفیت بالای گرما و غیره است که منجر به افزایش استفاده از آن در بسیاری از صنایع شده است.

نمایندگان فروش سنگ اکسید روی در تهران سعی می کنند محصولات مورد نظر را عمدتاً در بازار عرضه کنند. زیرا آنها از رونق بازارهای فروش محصولات خود بسیار آگاه هستند و می دانند که بسیاری از مشتریان به دنبال خرید این محصولات هستند که هرکدام مطابق با شرایط خود عمل می کنند.

اکسید روی به دلیل فراوانی سنگ معدن روی در کارخانه های تولیدی آماده فروش است و هرچه روی در معادن بیشتر باشد، زمین بیشتری برای تولید اکسیدها آماده می شود. فروش اکسید روی در زنجان در اکثر شهرهای ایران عمدتا از طریق آژانس ها انجام می شود که این امر باعث کاهش قیمت محصولات می شود.

اکسید روی به طور گسترده در صنعت لعاب و سرامیک کاشی در چین و به منظور ایجاد براقیت، لمینیت و پوشش بسیار زیاد مورد استفاده قرار می گیرد. همچنین در صنایع پلاستیک، صنعت شیشه، صنعت سیمان، صنایع لاستیکی (صنعت تایر اتومبیل)، صنعت نرم کننده، صنعت رنگرزی، صنعت موم، چسب و باتری، صنایع آرایشی و بهداشتی، صنایع غذایی و تولید مکمل نیز کاربرد دارد.

دام و طیور (فعال کننده آنزیم های دام و طیور)، بالشتک، چرم مصنوعی و گرانول، در تولید کود (تولید سولفات روی و کلات روی) و در صنایع دیگر استفاده می شود. اکسید روی همچنین به عنوان یک جزء سایر اجزای روی استفاده می شود.

اکسید روی عمدتاً در صنعت لاستیک و کاشی و سرامیک استفاده می شود و باید مقدار ناخالصی مس، منگنز و آهن در آن به حداقل برسد. اکسید روی به دلیل عایق بودن در برابر جریان الکتریکی و هدایت حرارتی بالا، دارای چسبندگی خوبی، استحکام پوشش عالی، مقاومت کافی در برابر اشعه، به ویژه پرتوهای UV است.

ویژگی های سنگ روی اکسیدی

ویژگی های سنگ روی اکسیدی اکسید روی خصوصیات خاص خود را دارد که کاملاً قابل تشخیص است. از جمله انواع سنگ روی اکسیدی می توان به سنگ معدن اکسید روی اشاره کرد. این سنگ معدن به دلیل ویژگی های خاص خود در بسیاری از کارهای صنعتی مورد استفاده قرار می گیرد.

از جمله کاربردهای آن می توان به رنگدانه سفید در رنگ آبی و نقاشی اشاره کرد. همچنین به دلیل دوام زیاد در صنعت ساخت و ساز استفاده می شود. سنگ اکسید روی به صورت عمده و در مقادیر کمی در بازارهای ایران به فروش می رسد. محصولات مورد نظر از نظر کیفیت درجات مختلفی دارند به همین دلیل می توان آنها را با قیمت های مختلف خریداری کرد.

این دامنه دامنه انتخاب خریداران را گسترش می دهد تا افراد بتوانند شرایط مالی خود را در بازارهای شهری و آنلاین اعمال کنند. روی یا اکسید روی یک ترکیب غیر آلی است که فرمول شیمیایی ZnO دارد.

این پودر به رنگ سفید بوده و در آب حل نمی شود و در صنایع گسترده ای از قبیل کاشی و سرامیک، لعاب، تولید شیشه، لاستیک و روان کننده ها، ساخت رنگ، تولید چسب و درزگیر، مواد غذایی و باتری بسیار استفاده می شود.

اکسید روی نیز به طور طبیعی در طبیعت یافت می شود، اما به طور کلی از نظر شیمیایی سنتز می شود و قیمت اکسید روی به قیمت سهام بورس و قیمت های جهانی بستگی دارد. سنگ معدن روی را به گونه ای بخرید که مدت طولانی برای شما کار کند و بتوانید از آن استفاده کنید. یکی از نیازهای معدنی هر کشور سنگ معدن است. 

در ایران شهرهای زیادی وجود دارد که از آن می توان سنگ معدن استخراج کرد، اما یکی از منابع عظیم این سرمایه ملی در شهر یزد وجود دارد که سالانه هزاران تن از آن استخراج می شود و به سراسر کشور ارسال می شود. 

کیمیا پارس، تولید کننده و فروشنده اکسید روی در کشور، مفتخر است که با توجه به تجزیه و تحلیل و تضمین کیفیت، قادر به تولید و عرضه این مواد به همه خریداران داخلی و خارجی باشد.

قیمت مناسب، کیفیت بالای تولید و فروش به شرط آنکه تجزیه و تحلیل و اصالت مواد اولیه جزئی از خدمات ویژه ما باشد. اکسید روی صادراتی را می توان با انجام تشریفات گمرکی (اظهارنامه صادرات) و در بسته بندی اصلی (کیف بزرگ) و در کمترین زمان ممکن و با قیمت ویژه به هر یک از مرزهای صادراتی کشور تحویل داد. 

قیمت انواع سنگ روی اکسیدی یزد

قیمت انواع سنگ روی اکسیدی یزدقیمت روزانه سنگ روی یزد  بازار ایران تعیین می شود و از این نظر، شرکت های تولید کننده قیمت کیلوگرم اکسید روی را با توجه به مشخصات محصولات و درصد خالص آنها تعیین می کنند.

اگر می خواهید قیمت دقیق ZNO را در بازار بدست آورید، بهتر است برای فروش بهتر محصولات خود به فروشگاه های آنلاین و سایت های ایجاد شده توسط تولید کنندگان بروید. خرید سنگ اکسید روی با کمترین قیمت توانسته بسیاری از مشتریان را در بازارها جلب کند.

بسیاری از کارخانه های اکسید روی در کشور ما وجود دارد که می توانند محصولاتی را در سطوح مختلف کیفیت عرضه کنند. بسیاری از مشتریان به دلیل کارایی سنگ ها سنگ خریداری می کنند که هرکدام از آنها موقعیت ویژه ای دارند. در اینجا روش های خرید به شرح زیر است:

  • سنگ اکسید روی را بصورت آنلاین بخرید
  • سنگهای سنتی اکسید روی را بخرید
  • خرید ویژه اکسید روی
  • خرید مستقیم اکسید روی

راهنمای خرید سنگ اکسید روی از طیف وسیعی از محصولات در دسترس مشتریان قرار گرفته است تا افراد در بازارها به راحتی و با اطمینان بتوانند محصولات را خریداری کنند. با توجه به تنوع محصولات، بهتر است ابتدا تحقیق در مورد کیفیت سنگ انجام شود تا افراد با فروش محصولات داخلی و واردات اکسید روی بتوانند خرید مورد نظر خود را انجام داده و نیازهای خود را برآورده کنند.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مهدی یوسفی
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09128512511
شماره تلفن ثابت:02171053047
شماره فکس:02171053049
آدرس کانال: Rabinmetal@
پاسخگویی تلگرام: Rabinmetal1@
پاسخگویی واتس اپ: کلیک کنید
پست الکترونیکی: Info@Rabinmetal.com

مطلب پیشنهادی

دود و غبار روی در صنعت معدن

مقدمه: معرفی دود و غبار در صنعت معدن   دود و غبار، به عنوان ناشیان …