گروه صنعتی رابین متال
شنبه , اردیبهشت ۸ ۱۴۰۳
خانه / باطری / قیمت باطری کهنه کیلویی چند

قیمت باطری کهنه کیلویی چند

قیمت باطری کهنه کیلویی در بازار بزرگ و مرکزی آن به روش های مختلف نرخ گذاری می شود. بهترین و مناسب ترین قیمت در نمایندگی های مجاز سراسر کشور بر اساس نرخ مصوب با توجه به قیمت جهانی سرب انجام می پذیرد.

قیمت باطری کهنه کیلویی بر اساس قیمت مشتری مداری و مصوب بازار مرکزی آن باید نرخ بندی شود. بیشتر هدف نمایندگی های خرید و فروش باطری کهنه و فرسوده مشتری مداری است و بر این اساس قیمت های عالی مصوب خواهد شد.

قیمت باطری کهنه کیلویی چند

بدنه باطری خودرو از پلاستیک درست شده است. افرادی که کوره ذوب سرب دارند بعد از خالی کردن آب باطری پلاستیک آن را از ورق های سرب جدا می کنند. و به صورت جداگانه به فروش میرسانند.

قیمت باطری کهنه کیلویی چند

قیمت باطری کهنه کیلویی

برق مورد نیاز ماشین توسط باطری تامین میشود بدون تردید شما صاحبان خودرو میدانید باطری ماشین یک کالای مصرفی بوده و نیاز است که در یک دوره زمانی باتری ماشین خود را تعویض کنید و امکان تعمیر نیز وجود ندارد.

بهترین جایی که قیمت های مناسب خرید و فروش باطری فرسوده و کهنه را می توان یافت بازار بزرگ مواد و کالای بازیافتی است.

لازم به ذکر است که ما با دراختیار داشتن همکاری بزرگترین تامین کنندگان ضایعات باطری  توانایی ارائه پاسخ مطلوب و به موقع به درخواستهای مشتریان محترم راخواهیم داشت.

ما با همکارانی که در صنعت حمل و نقل داریم توانسته این هزینه را تا حدودی کاهش دهیم.

قیمت باطری کهنه کیلویی چند

بیشتر مشتریان نمی خواهند باطری کهنه و از کار افتاده را تحویل دهند یا قصد دارند در جای دیگری از آن استفاده کنند. بعضی هم گم شده و باطری برای تحویل ندارند. به همین دلیل است که با قیمت بالاتری باطری نو به آنها تحویل داده می شود. اگر باطری کهنه خود را در هنگام خرید باطری نو تحویل دهید مطمئن باشید باطری جدید با کاهش قیمت به شما تحویل می شود.

قیمت باطری کهنه کیلویی چند

بهترین مرکز باطری کهنه

مراکز مهم تحویل باطری کهنه به صورت عمده فقط قیمت باطری کهنه کیلویی را انجام نمی دهند. این واحدها هر گونه مواد ضایعاتی یا بازیافتی را در خود جا داده اند و به تمام فعالیت های اقتصادی از این نوع مبادرت می کنند.

گروه بازرگانی ما انواع ضایعات باطری از نوع خشک، اتمی و ماشینی را به صورت کلی و جزیی برای تمام خریدارانی که قصد خرید باطری کهنه با کیفیت را دارند تهیه می کند.

قیمت باطری کهنه کیلویی چند

ثبت سفارش مرغوبترین برند های ضایعات باطری از نوع خشک، اتمی و ماشینی در مرکز تجاری ما با شرایطی مناسب پذیرفته می شود و در کشور ما برای ریخته گران مورد نیاز است.

بهترین مراکز در شهرها و استان های کشور سایت واحدهای تجاری آنها است. سرعت و دقت انجام معاملات بسیار بیشتر و قابل اطمینان تر خواهد بود.

قیمت باطری کهنه کیلویی چند

باطری کهنه مناسب

در حال حاضر شرایطی مهیا گردیده است که هر کسی از هر کجای کشور مواد ضایعاتی و باطری های کهنه را به صورت عمده می تواند خرید فروش کند. بهترین جا همان نمایندگی آن می باشد.

امروزه یکی از مهمترین فلزات تولیدی در جهان سرب است. در باطری های کهنه که از مواد گوناگونی درست شده است مقادیر زیادی سرب به کار گرفته شده است. اصرار فروشندگان باطری برای تحویل باطری کهنه بخاطر استفاده و بازیافت دوباره هر باطری کهنه می باشد.

قیمت باطری کهنه کیلویی چند

در واحد بازیافتی می توانیم خدمات دیگری را مشاهده کنیم:

  • خرید و فروش باطری فرسوده
  • خرید باطری کهنه
  • خرید داغی باطری
  • خرید باطری فرسوده یو پی اس

گروه بازرگانی ما انواع ضایعات باطری از نوع خشک، اتمی و ماشینی در تناژ مختلف تامین می کند. ما قادر خواهیم بود تا سفارشات و درخواست های شما عزیزان را به بهترین نحو و درحداقل زمان تامین کنیم. گروه تجاری صنعتی ما تامین و عرضه کننده ی عمده و جزیی ضایعات می باشد.

قیمت باطری کهنه کیلویی چند

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مهدی یوسفی
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09128512511
شماره تلفن ثابت:02171053047
شماره فکس:02171053049
آدرس کانال: Rabinmetal@
پاسخگویی تلگرام: Rabinmetal1@
پاسخگویی واتس اپ: کلیک کنید
پست الکترونیکی: Info@Rabinmetal.com

مطلب پیشنهادی

سایت انلاین خرید باطری

سایت انلاین خرید باطری با شرایط عالی

سایت انلاین خرید باطری با فراهم کردن شرایط عالی برای خریدی مطمئن، اعتماد مشتری را …