گروه صنعتی رابین متال
پنج شنبه , فروردین ۳۰ ۱۴۰۳
خانه / خاک روی / قیمت سرباره روی زنجان

قیمت سرباره روی زنجان

سرباره روی زنجان در این فروشگاه اینترنتی برای خریداران ثابت با تخفیفات اینترنتی و قیمت ویژه همراه می باشد. چنانچه تمایل به تهیه مقادیر بالا سرباره  روی را دارید درخواست خود را در این وب سایت اعلام نمایید.

روی از فلزات بسیار مهم و دارای کاربرد فراوان در صنایع مختلف می باشد. این فلز در طبیعت همراه با دیگر فلز پر مصرف سرب یافت می شود. این دو فلز به همراه هم استخراج شده و سپس اقدام به جداسازی از یکدیگر می گردد. واحد های تهیه روی شامل:

  1. واحد های ذخیره
  2. همگن سازی
  3. سنگ شکنی
  4. طبقه بندی
  5. واحد آسیا
  6. هیدروسیکلون
  7. غلظت سازی فیزیکی
  8. فلوتاسیون
  9. کلسیناسیون
  10. فآبگیری
  11. ذوب
  12. تصفیه
  13. و..

می باشد. نحوه تهیه روی به این صورت می باشد که ابتدا مواد بعد از همگن سازی وارد بخش سنگ شکنی شده سپس با در نظر گرفتن ویژگی های هر کدام به بخش تغلیظ فیزیکی و بخش آسیاب کنی منتقل می گردد.

سرباره روی زنجان

کنسانتره سرباره روی ایران

ته ریز هیدروسیکلون به عنوان بار در گردش به آسیا عودت می  شود و سرریز هیدروسیکلون به واحد فلوتاسیونروی انتقال می یابد. پس از این مراحل سرریز سلولهای فلوتاسیون به بخش آبگیری کنسانتره منتقل می گردد.

کنسانتره روی حاصل از فلوتاسیون بعد از آبگیری ،کلسینه شده و بعد از عملیات لیچینگ تصفیه روی و حذف ناخالصی های ان به کوره ذوب انتقال داده می شود و در نهایت شمش روی بسته بندی شده و روانه بازار مصرف می شود.

سرباره روی زنجان

خصوصیات سرباره روی

پس از انتقال سنگ ها و ورقه های روی به داخل کوره و ذوب شدن مواد داخل کوره ناخالصی ها و خاک بر روی مواد مذاب جمع می شود که این خاک توسط نشادر از ذوب جدا شده و پس از سرد شدن کوره اقدام به خالی کردن سرباره از مواد مذاب می شود.

این سرباره که به ان خاک سرباره نیز گفته می شود همراه خود دارای مقداری مذاب می باشد که با انجام فرایند الک کردن خاک سرباره از ان جدا می گردد. این خاک حاوی مقدار زیادی مواد مذاب در حدود ۷۰ درصد می باشد که دارای ارزش اقتصادی می باشد.

تولیدکنندگان این خاک را در کیسه های مخصوص بسته بندی کرده و به بازار مصرف عرضه می نمایند.

سرباره روی زنجان

فروش سرباره روی زنجان

یکی از مهم ترین معادن فعال روی در کشور معدن انگوران زنجان می باشد که نقش مهمی در تولید و صادرات روی کشور ایفا می کند. بیشترین تولید روی کشور مربوط به انگوران زنجان بوده و این معدن در حال سرمایه گذاری جهت استخراج بیشتر روی می باشد.

نظر به اینکه تولید روی در شهر زنجان که یکی از قطب های تولید روی کشور می باشد دارای ظرفیت فراوانی می باشد. لذا جهت تهیه سرباره روی خریداران و کارگاه های فعال در این زمینه با مشکل چندانی مواجه نمی باشند.

با توجه به اینکه خریداران این گونه مواد کارگاه های و شرکت های خاصی می باشند بنابراین قیمت سرباره های فلزاتی از قبیل روی و سرب را می توان از طریق تماس با شرکت های تولید کننده این مواد جویا شد.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مهدی یوسفی
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09128512511
شماره تلفن ثابت:02171053047
شماره فکس:02171053049
آدرس کانال: Rabinmetal@
پاسخگویی تلگرام: Rabinmetal1@
پاسخگویی واتس اپ: کلیک کنید
پست الکترونیکی: Info@Rabinmetal.com

مطلب پیشنهادی

دود و غبار روی در صنعت معدن

مقدمه: معرفی دود و غبار در صنعت معدن   دود و غبار، به عنوان ناشیان …