گروه صنعتی رابین متال
جمعه , فروردین ۳۱ ۱۴۰۳
خانه / باطری / مراکز پخش باطری های کهنه

مراکز پخش باطری های کهنه

پخش باطری های کهنه ، سرب _ اسیدی با قیمت مناسب از طریق مراکز فروش اینترنتی انواع باطری ایرانی و خارجی به مشتریان در حال انجام می باشد.

همانطور که می دانید باطری های تولیدی سرب_ اسیدی مورد استفاده در اتومبیل سازی قطعه ای نیستند که در صورت فرسوده شدن و خراب شدن بتوان آن ها را دور انداخت، از این رو در زمینه بازیافت این باطری ها شرکت های تولید کننده مختلفی در حال فعالیت می باشند.

این مراکز از باتری‌های داغی حداکثر استفاده را می‌برند و آنها را دوباره بازیابی کرده و وارد چرخه استفاده قرار می دهند.

تولید باطری های سربی

پخش باطری های کهنه

تولید باتری های سرب_ اسیدی در سال ۱۸۵۹ اختراع شد و بعد از آن در ترکیب و شیوه ساختاری این محصول تغییرات چندانی به وجود نیامده است. جالب است بدانید در صورت وجود منابع انرژی جایگزین همچنان استفاده از باتری های سرب_ اسیدی در صنایع خودروسازی به چشم می خورد.

بیشتر تولیدکنندگان و شرکت های سازنده انواع باطری سعی می کنند در صورت فرسوده شدن این نوع باتری ها آنها را مورد بازیافت قرار داده و با قیمت های مناسب تری آن ها را در اختیار مصرف کنندگان قرار دهند. خرید عمده باطری های کهنه

جهت خرید انواع باطری کهنه ایرانی و خارجی از وب سایت باطری ایرانی دیدن فرمایید.

جهت خرید اینترنتی باطری ماشین یا جهت اطلاع از قیمت روزانه باطری انواع خودروهای ایرانی در برندهای ایرانی و خارجی و در آمپرهای گوناگون می توانید در وب سایت بازار باطری ایرانی سرچ کرده و اطلاعات مورد نظر خود را به دست آورید.

هم چنین جهت کسب اطلاعات بیشتر از مناسب ترین و بهترین باطری برای خودروها می توانید با کارشناسان شرکت فروش باطری ایرانی با شماره هایی که در زیر درج شده است، تماس گرفته و مشاوره در این زمینه دریافت نمایید.

پخش باطری های کهنه

همانطور که گفته شد هزینه تولید باتری‌های خودروها بسیار زیاد است. از این رو بسیاری از شرکت ها در حیطه فروش باطری های کهنه در این زمینه در حال فعالیت می باشند.

باطری های کهنه می توانند دارای کاربرد مشابه با باطری های نو باشند، با این تفاوت که این محصولات با قیمت پایین تری به فروش می‌رسند. پخش باطری های کهنه در نمایندگی های فروش اینترنتی انواع باطری ایرانی و خارجی به صورت عمده به مشتریان ارائه می گردد.

قیمت فروش باطری های کهنه

پخش باطری های کهنه

همانطور که گفته شد تولید باتری های سرب_ اسیدی از سال‌های بسیار دور رایج شده است.

هزینه های تولید این نوع باطری ها بسیار بالا است، از این رو بیشتر شرکت ها و کارخانه ها در زمینه فروش باطری های کهنه در این حیطه در حال فعالیت هستند.

قیمت فروش باطری کهنه نسبت به باطری های نو بسیار مناسب و قابل صرفه هستند.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مهدی یوسفی
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09128512511
شماره تلفن ثابت:02171053047
شماره فکس:02171053049
آدرس کانال: Rabinmetal@
پاسخگویی تلگرام: Rabinmetal1@
پاسخگویی واتس اپ: کلیک کنید
پست الکترونیکی: Info@Rabinmetal.com

مطلب پیشنهادی

سایت انلاین خرید باطری

سایت انلاین خرید باطری با شرایط عالی

سایت انلاین خرید باطری با فراهم کردن شرایط عالی برای خریدی مطمئن، اعتماد مشتری را …