گروه صنعتی رابین متال
چهارشنبه , اردیبهشت ۵ ۱۴۰۳
خانه / ورق سرب رادیولوژی / خریدار ورق سرب خالص رادیولوژی در تهران

خریدار ورق سرب خالص رادیولوژی در تهران

امروزه با گسترش تکنولوژی و پیشرفت علم استفاده از دستگاه های رادیولوژی جهت تشخیص بیماری در مراکز درمانی بسیار صورت می گیرد.

از معایبی که در این روش وجود دارد وجود تشعشاتی است که اینها برای سلامت انسان بسیار خطر آفرین است.

جهت جلوگیری از برخورد این پرتوها با انسانها لازم است تا اتاق های رادیولوژی بیمارستانها را با ورق های سربی پوشش دهند.

زیرا سرب خاصیت جذب این پرتوها را دارد و آنها را از خود عبور نمی دهد.

در ادامه جزئیات مربوط به خریدار ورق سرب رادیولوژی را بررسی خواهیم کرد.

خریدار ورق سرب خالص رادیولوژی در تهران

برترین روش تولید ورق سرب رادیولوژی

برترین روش تولید ورق سرب رادیولوژیبرای سرب کوبی بیمارستانها و مراکز ارائه دهنده خدمات رادیولوژی و رادیوگرافی از ورق سرب رادیلوژی خالص تقریبا با خلوص ۹۹/۹% استفاده می شود.

تولیدی ها و کارخانجات مختلف سرب را به صورت ورق تولید کننده و ورق سرب خالص رادیولوژی را برای استفاده در مراکز خدمات درمانی در اختیار آنها می گذارند.

لازم است تا تمامی نقاط یک اتاق رادیولوژی سرب کوبی شود تا هیچگونه نشتی وجود نداشته باشد.

لازم به ذکر است که این عمل با دقت فراوان و تخصص متخصصین انجام شود تا نقاطی که در دسترس نیستند مثل گوشه ها و قسمت های مربوط به در نیز کاملا سرب کوبی شوند

در کارخانجات تولید ورق سرب این محصول را درصد های خلوص متفاوتی تولید می کنند که برای استفاده های بیمارستانی بهترین خلوص آن خلوص ۹۹% است.

به دلیل این که در مصارف بیمارستانی لازم است تا خلوص بالایی مورد استفاده قرار بگیرد تا تمامی پرتوها را جذب کند و خطری برای کسی وجود نداشته باشد.

در تولید ورق های سربی لازم است تا آنها را به صورت رول شده تولید کنند تا قابلیت حمل و جابه جایی را داشته باشد.

مهمترین ویژگی های ورق سرب خالص رادیولوژی

مهمترین ویژگی های ورق سرب خالص رادیولوژیسرب خالص با خلوص ۹۹% در صد در تولید شیلد های محافظتی در بیمارستان جهت عایق کاری اتاق رادیولوژی استفاده میگردد.

ورق سربی خالص بدون هیچ اکسیداسیون و شکستگی و حباب است.

رنگ سرب خالص به رنگ نقره ای است.

سرب خالص ضد تشعشع، ضد خوردگی و خش، ضد اسید و قلیا، ضد آب، نسوز، الکترولیز و همچنین عایق ضد صدا می باشد.

هم چنین جذب کننده لرزش نیز می باشد

کاربرد ورق های سرب رادیولوژی

کاربرد ورق های سرب رادیولوژیبه جهت این که اتاق های رادیولوژی مراکز بیمارستانی و تشخیصی با توجه به دستگاه های رادیولوژی که در آنجا وجود دارند و تشعشعاتی را تولید می کنند برای سلامت انسان مناطق پر خطری محسوب می شوند لازم است که این اتاق را به طور کامل و از شش جهت با ورق های سربی سرب کوبی کرده و آنها را عایق کنیم تا ضرری افرادی را که به آن جا رفت و آمد می کنند را تهدید نکند.

از این رو و برای عایق کردن مراکز رادیولوژی ورق های سرب رادیولوژی بسیار مورد نیاز است.

فلزات طلا، نقره و سرب اشعه ایکس را از خود عبور نمی دهند. با توجه به این که از بین این سه عنصر فلز سرب از بقیه ارزان تر و در دسترس تر است به خاطر همین برای سرب کوبی مراکز درمانی از فلز سرب استفاده می شود.

ورق سرب رادیوگرافی و ورق سرب بیمارستانی در ضخامت های مختلف تولید می گردد که با توجه به اتاق گرافی مورد نظر از ضخامت مربوط به آن استفاده می کنیم.

از این ورق در اتاق های رادیو گرافی دندانپزشکی، بیمارستانی، ماموگرافی، رادیولوژی، سی تی اسکن، آنژیوگرافی و… استفاده می گردد.

همانگونه که گفته شد برای هر نوع اتاق رادیوگرافی از ضخامت مربوطی از سرب استفاده می گردد که انتخاب نوع ضخامت مربوط به هر جا بر عهده متخصص تجهیزات پزشکی مربوطه می باشد.

خریدار بهترین ورق سرب رادیولوژی در تهران

خریدار بهترین ورق سرب رادیولوژی در تهرانهمانطور که گفته شد انتخاب ورق سرب با کیفیت و مناسب  برای سرب کوبی دیوار های مراکز بسیار مهم است زیرا درصد خلوص این ورق سربی به صورت مستقیم با سلامت افرادی که در آن مکان حضور خواهند داشت مربوط است.

امروزه فروشگاه های اینترنتی عرضه کننده محصولات مختلف بسیار خوب عمل کرده و انواع و اقسام محصولات مختلف با کیفیت های مختلف را در اختیار مشتریانشان قرار می دهند.

شما نیز برای تهیه ورق سرب بیمارستانی در انواع و اقسام مختلف می توانید به این فروشگاه ها مراجعه کنید و ورق سرب مد نظر خود را انتخاب کنید و خرید کنید و اگر محصول مورد نظرتان در آن جا وجود نداشت محصول مطابق سلیقه و کاربرد مد نظر خود را در ابعاد و ضخامت خود سفارش دهید و آن را در سریعترین زمان ممکن تحویل بگیرید.

از مزیت های این خرید می توانیم به این اشاره کنیم که شما به صورت مستقیم به تولید کننده در ارتباط هستید و دیگر واسطه ها وجود ندارند بنابراین قیمت محصول بسیار پایین تر از حالتی است که محصول پس از دست به دست شدن در بین چندین واسطه به دست مصرف کننده واقعی می رسد.

یکی دیگر از مزیت های این نوع خرید این است که شما تولید کننده واقعی را می شناسید و می توانید با خیال راحت از کیفیت محصولی که خریداری می کنید مطمئن باشید.به عنوان مثال در بازار افرادی وجود دارند که اجناس بی کیفیت و بنجل را در قالب اجناس با کیفیت و تولید خودشان با قیمتی برابر با قیمت اجناس مرغوب و با کیفیت به مشتریانشان عرضه می کنند.

از دیگر مزیت های خرید اینترنتی این است که لازم نیست برای خرید از منزل بیرون رفته و در هر کجا که باشید مثل محل کار و یا منزل خود می توانید محصولات مورد نظر خود را سفارش دهید به عنوان مثال می توانید محصولات سایت های مختلف را با یکدیگر بررسی کنید مثلا آنها را از لحاظ کیفیت، درصد خلوص ورق های سربی، مقاومت آنها و البته قیمتشان بررسی کنید و در نهایت پس از بررسی های خود فروشگاهی را انتخاب کنید که هم از لحاظ کیفیت محصولات مرغوب و با کیفیتی را به شما عرضه کند و هم از لحاظ قیمت با انصاف باشد و شرایط مشتریان را نیز در نظر بگیرد و فقط به فکر منافع خود نباشد.

همانطور که گفتیم به صورت کلی مزیتهایی از قبیل ارتباط مستقیم با تولید کننده اصلی محصول، کیفیت بالا، قیمت مناسب محصولات، عدم نیاز به مراجعه حضوری و… باعث می شود تا خرید اینترنتی به خرید حضوری ارجحیت داشته باشد.

لازم به ذکر است که قبل از انتخاب فروشگاه برای خرید اینترنتی تمامی نکات قابل توجه را در نظر بگیرید تا بهترین و معتبرترین و نیز با انصاف ترین فروشگاه را برای خرید انتخاب کنید تا تجربه خوبی از خرید اینترنتی داشته باشید.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مهدی یوسفی
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09128512511
شماره تلفن ثابت:02171053047
شماره فکس:02171053049
آدرس کانال: Rabinmetal@
پاسخگویی تلگرام: Rabinmetal1@
پاسخگویی واتس اپ: کلیک کنید
پست الکترونیکی: Info@Rabinmetal.com

مطلب پیشنهادی

فروشنده ورق سرب خالص رادیولوژی در ایران

همانطور که میدانید استفاده از دستگاه های رادیولوژی و تکنولوژی تصویر برداری با اشعه ایکس به جهت دسترسی و نمایش قسمت های داخلی بدن به منظور تشخیص بیماری بسیار رون

دیدگاهتان را بنویسید