گروه صنعتی رابین متال
پنج شنبه , فروردین ۹ ۱۴۰۳
خانه / سنگ روی / سنگ سرب و روی با بهترین قیمت نسبت به بازار

سنگ سرب و روی با بهترین قیمت نسبت به بازار

سنگ سرب و روی در ایران بسیار زیاد می باشد چون در طبیعت این کانی ها در انواع متنوع وجود دارد؛ و در معادن مختلف استخراج و عرضه می شوند. همچنین به دلیل فراوان بودن این مواد معدنی مهم مراکز مختلفی نیز در کار خرید و فروش این کانی ها در سراسر کشور می باشند. لذا برای خرید این محصول می توان به شرکت های توزیع کننده آن مراجعه و آن را با کیفیت بالا خریداری نمود. 

سنگ سرب و روی با بهترین قیمت نسبت به بازار

شرکت های عرضه سنگ سرب و روی در تهران

شرکت های عرضه سنگ سرب و روی در تهرانشرکت های عرضه سنگ سرب و روی در تهران نیز در کار خرید و فروش عمده این ماده هستند. لذا کانی سرب و روی را از معادن خریداری نموده و در سراسر کشور توزیع می کنند. شرکت های بازرگانی بیشتر در استان ها مستقر هستند و به تجارت انواع کانی ها پرداخته و انواع سنگ سرب و روی را با کیفیت بالا بدست دیگر صنایع مختلف می رسانند. تهران نیز به دلیل اینکه بیشترین سهم تجارت را در بازار کشور به خود اختصاص داده؛ لذا شرکت های بیشتری را در خود جای داده است. 

قیمت روز انواع سنگ سرب و روی در بازار

قیمت روز انواع سنگ سرب و روی در بازارقیمت روز انواع سنگ سرب و روی در بازار متغیر و در حال نوسان می باشد؛ زیرا امروزه به دلیل بالا رفتن قیمت ارز در کشور این محصول نیز قیمت ثابتی ندارد. مثلا قیمت هر کیلو روی در حال تغییر است. لذا قیمت هر کیلو سرب و روی نیز بر اساس خلوص و کیفیت و همچنین هزینه تولید و دیگر موارد موثر متفاوت خواهد بود. خریداران نیز در صورتی که این محصول را بدون واسطه یا عمده خریداری کنند با کمترین قیمت بدست آنها خواهد رسید.

خرید عمده سنگ سرب و روی با ارزان ترین قیمت

خرید عمده سنگ سرب و روی با ارزان ترین قیمتخرید عمده سنگ سرب یا روی با ارزان ترین قیمت در معدن سرب و روی در مناطق مختلف کشور عرضه می شود. مانند معدن سرب یزد که این کانی را در اعماق زمین استخراج نموده و مستقیم و عمده با قیمت مناسب بدست مشتریان می رساند. خریداران عمده آن نیز دیگر صنایعی هستند که تولیداتشان وابسته به این کانی ها می باشد. بنابراین آن ها را کلی خریداری نموده و تبدیل به محصولی جدید خواهند نمود.

نمایندگی های فروش سنگ سرب و روی در تهران

نمایندگی های فروش سنگ سرب و روی در تهراننمایندگی های فروش سنگ سرب یا روی در تهران و در دیگر استان ها وجود دارد که این ماده را مستقیم از معادن وارد نموده و بدست خریداران می رسانند. لذا تولید کننده برای اینکه محصول خود را با کیفیت بالا و قیمت مناسب عرضه کند و همچنین برای جذب مشتری نمایندگی هایی را در تهران یا دیگر مناطق کشور پذیرفته و از طریق آن محصول خود را شناسانده و توزیع و عرضه می کنند. 

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مهدی یوسفی
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09128512511
شماره تلفن ثابت:02171053047
شماره فکس:02171053049
آدرس کانال: Rabinmetal@
پاسخگویی تلگرام: Rabinmetal1@
پاسخگویی واتس اپ: کلیک کنید
پست الکترونیکی: Info@Rabinmetal.com

مطلب پیشنهادی

دود و غبار روی در صنعت معدن

مقدمه: معرفی دود و غبار در صنعت معدن   دود و غبار، به عنوان ناشیان …

دیدگاهتان را بنویسید