گروه صنعتی رابین متال
جمعه , فروردین ۱۰ ۱۴۰۳
خانه / خاک سرب / فروش خاک سرب زنجان

فروش خاک سرب زنجان

فروش خاک سرب زنجان را در تناژ بالا با عیار های مختلف، مثلا از ۱۰ تا ۶۰ درصد با قیمت مناسب را میتوانید با مجموعه ما به آسانی انجام دهید.

خاک سربی که در موردش صحبت میکنیم در واقع سرباره سرب می باشد که لازم میدانم مطالبی را در اختیارتان قرار دهم.

سرباره چیست؟

سرباره (به انگلیسی: Slag) محصولی مصنوعی و جانبی است، که به هنگام جداسازی سرب در کوره های ذوب از ناخالصی‌های موجود در شمش و سنگ سرب به وجود می‌آید. سرباره ترکیبی از سیلیکات و اکسیدهای فلزی پیچیده‌است که پس از سرد شدن مواد ناخالص باقی می‌ماند. این ترکیب پس از گرفتن شکل جامد در مصارف گوناگون کاربرد دارد.

ریخته گران این ماده با ارزش را پس از اینکه از ما میخرند اکثرا توسط کوره دوار (گردان) مجددا ذوب میکنند. محصول نهایی این عمل شمش سرب میباشد که میزان خلوصش مقداری کمتر از ذوب اولیه این فلز میباشد.

میزان سربی که در این مرحله استخراج میکنند متفاوت است. معمولا هر چه عیار و آنالیز خاک سرب مورد استفاده بالاتر و مرغوب تر باشد میزان شمش سرب بدست آمده از کوره نیز بیشتر می باشد، فلذا خریداران محترم بیشتر بدنبال خرید خاک سرب با عیار بالاتر هستند که مجموعه ما آماده همکاری با عزیزانی در این زمینه فعالیت میکنند هست.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مهدی یوسفی
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09128512511
شماره تلفن ثابت:02171053047
شماره فکس:02171053049
آدرس کانال: Rabinmetal@
پاسخگویی تلگرام: Rabinmetal1@
پاسخگویی واتس اپ: کلیک کنید
پست الکترونیکی: Info@Rabinmetal.com

مطلب پیشنهادی

خریدار خاک معدنی سرب اکسیدی زنجان

خریدار خاک معدنی روی می تواند نوع اکسیدی این محصول را که از تبخیر سنگ روی به دست می آورند از شهر زنجان و معادن این شهر تهیه کند. زنجان یکی از شهرهای مشهور در ام