گروه صنعتی رابین متال
پنج شنبه , اردیبهشت ۶ ۱۴۰۳
خانه / شمش سرب / قیمت شمش سرب کارگاهی اصفهان

قیمت شمش سرب کارگاهی اصفهان

شمش سرب کارگاهی اصفهان در نمایندگی مجاز آن به قیمت مناسب و عالی به فروش می رسد. محصول سرب با بهترین نرخ در شهر اصفهان تولید می شود و در بازار داخلی و خارجی این کالا توزیع می گردد.

اصفهان از دیرباز در زمینه انواع تولیدات فلزی و آلیاژی دستی بر آتش داشته است و تجربیات چندین ساله خود را در این زمینه نیز به رخ می کشد. شمش سرب کارگاهی اصفهان از مرغوب ترین و خالص ترین تولیدات در سطح کشور به شمار می رود.

قیمت شمش سرب کارگاهی

شمش سرب کارگاهی اصفهان

در اصفهان و نمایندگی مجاز آن به صورت حضوری انواع خدمات در بخش های مختلف خرید و فروش و تعویض به صورت عمده در حال انجام است. ما به بخش هایی از این فعالیت های مرکز اشاره می کنیم که کاربر گرامی می تواند از آنجا بازدید و اطلاعات کافی بدست آورد.

 

  • خرید و فروش باطری کهنه ماشین
  • خرید و فروش سنگ معدن سرب
  • خرید و فروش انواع شمش سرب
  • خرید و فروش کنسانتره سرب
  • خرید و فروش سرباره سرب

شمش سرب کارگاهی اصفهان

سرب کارگاهی مرغوب

این شهر مرکز تولید انواع شمش سرب کارگاهی اصفهان و کشور نیز می باشد که از طریق نماینده معامله به صورت عمده انجام می گیرد.

این شرکت به عنوان یکی از بزرگترین تولید کننده های سرب کارگاهی به همراه تولید شمش خالص می باشد. محصول عمده تولید سرب نرم کارگاهی از ضایعات باطری فرسوده می باشد. سرب خالص به کشورهایی مانند هند، چین، امارات، کره جنوبی، ترکیه و .. صادرات دارد.

شمش سرب کارگاهی اصفهان

خرید و فروش اینترنتی عمده سرب

تمام فعالیت هایی که ذکر گردید به مدد سرعت و تکنولوژی پیشرفته ارتباطات در عصر حاضر بوسیله مرکز یا واحد آن انجام می پذیرد و در این زمینه محدودیتی وجود ندارد. بهترین خدمات و قیمت را می توان در آن جستجو نمود.

سرب دارای خاصیت جذب انرژی گاما و نوترون ها می باشد به همین دلیل بوسیله ورقه هایی سپر محافظتی خوبی محسوب می شود. این محصول عایق رطوبتی و صوتی بسیار خوبی در ساختمان می تواند باشد.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مهدی یوسفی
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09128512511
شماره تلفن ثابت:02171053047
شماره فکس:02171053049
آدرس کانال: Rabinmetal@
پاسخگویی تلگرام: Rabinmetal1@
پاسخگویی واتس اپ: کلیک کنید
پست الکترونیکی: Info@Rabinmetal.com

مطلب پیشنهادی

مرکز خرید شمش سرب عمده

مرکز خرید شمش سرب عمده باکیفیت بالا

مرکز خرید شمش سرب عمده با کیفیت بالا به صورت اینترنتی وجود دارد؟ آیا این …