گروه صنعتی رابین متال
جمعه , اردیبهشت ۷ ۱۴۰۳
خانه / شمش سرب / قیمت روز شمش سرب خالص تهران

قیمت روز شمش سرب خالص تهران

قیمت روز شمش سرب خالص تهران در اقصی نقاط کشور را به راحتی به دست بیاورید. آیا سرب خالص در ایران وجود دارد و در صورت وجود از چه طریقی می توان آن را تهیه نمود؟

ایران از جمله کشور هایی است که منابع زیر زمینی بسیاری دارد و از جمله آن ها می توان به منابع سرب اشاره کرد. این ماده معدنی در استفاده برای تولید ورق های رادیولوژی قرار می گیرد. سابقه استخراج سرب از معادن ایران به چند هزار سال پیش بر می گردد.

قیمت روز شمش سرب خالص

قیمت روز شمش سرب خالص

قیمت روز شمش سرب خالص به موارد زیادی بستگی دارد که از جمله آن جنس سرب است که برای چه کاری قرار به استفاده آن است. معمولا از سرب ها در صنایع دستی استفاده می کنند. به طور کلی قیمت روز شمش سرب خالص در بازار ایران از توازن خوبی برخوردار است و شما می توانید با قیمت بسیار پایین تر نسبت به نمونه های خارجی آن را دریافت نمایید.

قیمت روز شمش سرب خالص

کاربرد شمش سرب خالص

سرب یکی از عناصر موجود در جدول تناوبی می باشد که ماهیت سمی دارد و در اثر تماس با پوست و یا خوردن امکان مرگ را به همراه دارد. رنگ این ماده خاکستری می باشد. از این عنصر می توان در کاربرد های مختلف استفاده کرد که از جمله آن می توان به موارد زیر اشاره کرد:

 

  1. سازه های ساختمانی
  2. خازن های اسید سرب
  3. وسایل تزئینی
  4. ساخت ساچمه
  5. ساخت گلوله
  6. لوله های انتقال آب
  7. لوله ها
  8. سقف ها
  9. روکش کابل
  10. شیشه های سربدار

قیمت روز شمش سرب خالص

عرضه اینترنتی شمش سرب

امروزه استفاده از فضای مجازی بسیار گسترده شده است که عملا تمامی افراد یا به صورت مستقیم و یا به صورت غیر مستقیم با این فضا در ارتباط هستند. از همین رو این فرصت برای صنعتگران و تاجران رقم خورده است که محصولات و فرآورده های خود را از این طریق به فروش برسانند که از جمله آن ها می توان به شمش سرب خالص اشاره کرد. در دنیای امروز با توجه به کاربرد بسیار بالای شمش سرب میزان تقاضا کنندگان بسیار بالا بوده و به همین دلیل فضای اینترنتی بسیار می تواند به فروش آن کمک کند.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مهدی یوسفی
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09128512511
شماره تلفن ثابت:02171053047
شماره فکس:02171053049
آدرس کانال: Rabinmetal@
پاسخگویی تلگرام: Rabinmetal1@
پاسخگویی واتس اپ: کلیک کنید
پست الکترونیکی: Info@Rabinmetal.com

مطلب پیشنهادی

مرکز خرید شمش سرب عمده

مرکز خرید شمش سرب عمده باکیفیت بالا

مرکز خرید شمش سرب عمده با کیفیت بالا به صورت اینترنتی وجود دارد؟ آیا این …