گروه صنعتی رابین متال
چهارشنبه , فروردین ۸ ۱۴۰۳
خانه / خاک سرب / قیمت سرباره سرب قم

قیمت سرباره سرب قم

قیمت سرباره سرب به موارد مختلفی از جمله نوع معدن بستگی دارد. سرباره سرب قم یکی از محصولات این حوزه است؛ که به روش های مختلف معامله شده و مورد مصرف قرار می گیرد.

فلزاتی که ما در اطراف خود مشاهده کرده؛ و به طور روزانه با آنها سر و کار داریم؛ از اول به این شکل نبوده اند. سنگ های استخراج شده از معادن و کربنات کلسیم درب کارخانه طی فعل و انفعالاتی در کارخانه ها به مواد مجزایی تفکیک شده و سپس مورد استفاده صنایع قرار می گیرند. به عنوان مثال در هنگام جداسازی اکثر فلزات معدنی در کارخانه، محصولی به نام سرباره به دست می آید.

فروش سرباره سرب قم

سرباره سرب

قیمت سرباره سرب مانند هر محصول دیگر به موارد مختلفی بستگی دارد.

به طور کلی سرباره را می توان این گونه تعریف کرد: در هنگام جدا کردن یک فلز از سنگ معدنی آن، یک سری ناخالصی های اضافی باقی می ماند؛ که به آن سرباره می گویند. در واقع سرباره محصولی جانبی است؛ که در هنگام ذوب فلزاتی مانند آهن، روی و سرب به دست می آید.

قیمت سرباره سرب

سرباره سرب قم

یکی از عوامل تاثیر گذار بر قیمت سرباره سرب و کربنات کلسیم در بازار ایران، محل استخراج آن می باشد. می توان گفت؛ هر معدن حاوی سنگ های فلزی می تواند؛ منبع استخراج سرباره نیز باشد. به عنوان مثال می توان به سرباره سرب قم اشاره کرد. این سرباره کاربردهای مختلفی دارد؛ که در اینجا چند مورد را نام می بریم:

  • تولید سیمان سرباره ای
  • تولید مواد نسوز مانند پشم سرباره
  • مصالح آسفالت و بتن
  • بالاست راه آهن
  • مصالح زیرسازی جاده

قیمت سرباره سرب

قیمت سرباره سرب را می توان از مراکز معتبر فروش مواد معدنی جویا شد. به طور کلی این سرباره با قیمت های مختلف فروخته می شود. عوامل اختلاف بین انواع سرباره سرب و موارد تاثیر گذار بر قیمت آن عبارتند از:

  • محل استخراج
  • ترکیبات موجود در سرباره و درصد هر کدام از آنها
  • روش تولید سرباره
  • محل فروش و عرضه سرباره سرب
جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مهدی یوسفی
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09128512511
شماره تلفن ثابت:02171053047
شماره فکس:02171053049
آدرس کانال: Rabinmetal@
پاسخگویی تلگرام: Rabinmetal1@
پاسخگویی واتس اپ: کلیک کنید
پست الکترونیکی: Info@Rabinmetal.com

مطلب پیشنهادی

خریدار خاک معدنی سرب اکسیدی زنجان

خریدار خاک معدنی روی می تواند نوع اکسیدی این محصول را که از تبخیر سنگ روی به دست می آورند از شهر زنجان و معادن این شهر تهیه کند. زنجان یکی از شهرهای مشهور در ام