گروه صنعتی رابین متال
جمعه , اردیبهشت ۷ ۱۴۰۳
خانه / باطری / قیمت نقدی باطری فرسوده خودرو شیراز

قیمت نقدی باطری فرسوده خودرو شیراز

باطری فرسوده خودرو شیراز را با قیمت مناسب می خواهید بفروشید اما اگر قیمت آن را نمی دانید توصیه می شود به وبسایت فروش باطری فرسوده مراجعه کنید تا با این محصول و قیمت نقدی آن ببیشتر آشنا شوید.

چه فاکتور هایی وجود دارد که بر روی قیمت باطری فرسوده خودرو شیراز تاثیر می گذارد؟ برای مطلع شدن از این موضوع شما را به مطالعه ادامه این متن دعوت می نماییم.

برای اینکه بدانید کدام باطری مناسب شما است، باید بدانید که آن را در چه ظرفیتی می خواهید. چرا که این کالا در ظرفیت های مختلفی به فروش می رسند که با توجه به آن، قیمتشان نیز تغییر می کند. در ادامه به بررسی دقیقتر ظرفیت های تولیدی آن می پردازیم.

قیمت نقدی باطری فرسوده خودرو شیراز

قیمت باطری بر اساس آمپراژ

یک باطری می تواند ظرفیت های مختلف داشته باشد، که مستقیما تایین کننده قیمت آن شود. لذا برای خرید مناسب تر، بهتر است ظرفیت مورد استفاده خود را بشناسیم.

با وجود برند های متنوع عرضه کننده باطری، این سوال پیش می آید که کدام برند است که باطری بهتری تولید می کند؟ آیا یک نوع برند برتری هایی بر سایر برند ها دارد؟ لازم است بدانید که هر کدام از این برند ها مشتریان خود را دارند. بنابراین شما را به مطالعه ادامه متن دعوت می نماییم تا با برند های مختلف عرضه کننده آن آشنا شوید.

باطری فرسوده خودرو شیراز

برند های فروش باطری

از آن جایی که باطری ها طرفداران بسیار زیادی دارند، برندهای مختلفی اقدام به فروش آن کرده اند. بعضی از برند های معروف آن شامل موارد زیر است:

  1. فالکون
  2. کابوک
  3. سهند
  4. هندل
  5. واریان
  6. صبا
  7. پوما
  8. دلکور

باطری فرسوده خودرو شیراز

باطری فرسوده خودرو شیراز

اگر به دنبال مراکز خرید و فروش انواع باطری های فرسوده کهنه خود هستید بهتر هست با تولیدکنندگان باطری های تازه در سراسر کشور در ارتباط باشید. تا با تعویض باطری های کهنه خود با آنها اقدام به خرید بهترین و با کیفیت ترین باطری های این مراکز کنید. به هنگام خرید باید دقت داشته باشید که نشان استاندارد باطری و نام معتبر تولید کننده باطری بر روی باطری حک شده باشد.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مهدی یوسفی
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09128512511
شماره تلفن ثابت:02171053047
شماره فکس:02171053049
آدرس کانال: Rabinmetal@
پاسخگویی تلگرام: Rabinmetal1@
پاسخگویی واتس اپ: کلیک کنید
پست الکترونیکی: Info@Rabinmetal.com

مطلب پیشنهادی

سایت انلاین خرید باطری

سایت انلاین خرید باطری با شرایط عالی

سایت انلاین خرید باطری با فراهم کردن شرایط عالی برای خریدی مطمئن، اعتماد مشتری را …