گروه صنعتی رابین متال
جمعه , اردیبهشت ۷ ۱۴۰۳
خانه / شمش سرب / قیمت روز شمش سرب کارگاهی زنجان

قیمت روز شمش سرب کارگاهی زنجان

شمش سرب کارگاهی زنجان یکی از بهترین و در عین حال پرفروش ترین شمش های کشور می باشد. که شما جهت کسب اطلاعات در مورد قیمت روز این شمش ها می توانید با نمایندگی های فروش آن در ارتباط باشید.

وزن مخصوص سرب ۳۴/۱۱ در ۲۰ درجه سانتی گراد و در حالت مایع نزدیک به نقطه ذوب ۶۹/۱۰ گرم بر سانتی متر مکعب می باشد. فشار بخار و سرعت تبخیر سرب در درجه حرارت های بیش از ۱۰۰۰ درجه سانتی گراد در ساخت انواع برنز حائز اهمیت است.

سرب در ساختمان کریستالی FCC با ثابت کریستالی a=4/492 انگستروم و بدون هیچ گونه تغییرات آلوتروپیکی متبلور می گردد و خواص هدایت الکتریکی حرارتی و سختی آن از ۱۰/۱ مس تجاوز نمی کند.

شمش سرب کارگاهی زنجان

قیمت خرید و فروش شمش سرب

قیمت روز خرید و فروش انواع آلیاژ های فلزی مانند سرب، قلع، آلومینیوم و روی با توجه به نواسانات بازار دنیا  متفاوت هست. شما جهت خرید بهترین و پرفروش ترین آلیاژ های فلزی مانند شمش سرب کارگاهی زنجان می توانید به نمایندگی های خرید و فروش آن در کل کشور مراجعه کنید.

شمش سرب کارگاهی زنجان

شمش سرب کارگاهی زنجان

شمش سرب کارگاهی زنجان از طريق بازيافت انواع ضايعات و زباله های سربی مثل باطری ماشین با استفاده از روش هاي نوين روز دنیا و با رعايت قوانين زيست محيطي توليد ميگردد. در کشور ما نیز مانند سایر کشور ها تولید کننده ها و شرکت های زیادی در این زمینه فعالیت می کنند.

شما جهت خرید شمش سرب کارگاهی زنجان می توانید به صورت حرفه ای به سایت های فروش رسمی زنجان مراجعه کنید. تا محصولات با کیفیت  و استاندارد بین المللی آنها را با کمترین قیمت خریداری کنید.

شمش سرب کارگاهی زنجان

نمایندگی فروش شمش سرب

تولید کنندگان انواع شمش های سرب را با راه اندازي ماشين آلات پيشرفته توليد کرده و علاوه بر افزايش ظرفيت توليد، کيفيت محصولات خود را در سطح استانداردهاي بين المللي بالا می برند. تا با فروش آنها از طریق نمایندگی های معتبر در بازار های داخلی و خارجی محصولات با کیفیت خود را به جهانیان معرفی می کنند.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مهدی یوسفی
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09128512511
شماره تلفن ثابت:02171053047
شماره فکس:02171053049
آدرس کانال: Rabinmetal@
پاسخگویی تلگرام: Rabinmetal1@
پاسخگویی واتس اپ: کلیک کنید
پست الکترونیکی: Info@Rabinmetal.com

مطلب پیشنهادی

مرکز خرید شمش سرب عمده

مرکز خرید شمش سرب عمده باکیفیت بالا

مرکز خرید شمش سرب عمده با کیفیت بالا به صورت اینترنتی وجود دارد؟ آیا این …