گروه صنعتی رابین متال
جمعه , فروردین ۳۱ ۱۴۰۳
خانه / سنگ روی / قیمت فروش سنگ روی اصل در بازار

قیمت فروش سنگ روی اصل در بازار

قیمت سنگ روی اصل با درصد خلوص بالا و کیفیت عالی بسیار مناسب و به صرفه می باشد. از سنگ روی در صنایع مختلفی همچون داروسازی و خودرو سازی استفاده می گردد.این سنگها پس از استخراج از معادن توسط دستگاه ها و تجهیزات پیشرفته تغلیظ شده و خالص می گردند. 

قیمت فروش سنگ روی اصل در بازار

دسته بندی انواع سنگ های معدنی

دسته بندی انواع سنگ های معدنیسنگ های معدنی انواع بسیار مختلفی را شامل می شوند.از لحاظ ترکیبات و ساختار درونی می توان آنها را به انواع خالص و یا ترکیبی تقسیم بندی کرد.سنگ های معدنی ترکیبی درصد مختلفی از عناصر را در خود دارند.انواع سنگ معدنی در بازار موجود می باشند که هر کدام شامل عناصر خاصی همچون سولفات ها، آهن، مس و روی می باشند.

ایران از نظر داشتن معادن مختلف در جهان در رتبه چهارم قرار دارد. معادن روی در بسیاری از استان های کشور وجود دارند و هر ساله هزاران تن از این سنگ های معدنی به خارج از کشور صادرات می شوند. سنگ معدن روی در مراغه بیش از ۱۷۰ میلیون تن تولید و استخراجی دارد. معدن روی انگوران نیز بیش از ۱۰۰ میلیون تن ذخیره از این مواد معدنی را در خود جای داده است.

معادن سنگ روی در ایران سنگ های استخراج شده را در همان محل به دلیل کاهش هزینه های مصرفی و مقرون به صرفه بودن عملیات جداسازی و تغلیظ می نمایند. می توان گفت بزرگترین معادن روی در ایران می باشند.

چگونگی استخراج و فرآوری سنگ روی

چگونگی استخراج و فرآوری سنگ رویاستخراج سنگ روی و فرآوری آن بسیار پر اهمیت می باشد. درواقع قبل از شناسایی و حفاری معادن نحوه استخراج و هزینه آن برآورد می شود و اگر مقرون به صرفه باشد انجام می گردد.

سنگ روی خالص شده و تغلیظ یافته بسیار پر استفاده در کارخانه های و صنایع مختلف می باشد. این مواد تخلیص یافته در وزن های مختلف در بسیاری از تولیدات ساختمانی نورد استفاده قرار می گیرند.

بیش از ۸۰ درصد ترکیب عنصر روی در زیرزمین، ۸% در فضای باز و خاک ها و بقیه در حالت ترکیبی از دو حالت هستند. از نظر حجم تولید عنصر روی، ۶۳ درصد از معادن ، ۱۳ درصد از معادن باز و ۱۵% از معادن مختلف و در انواع ترکیبی با عناصر دیگر به دست می‌آید.

در مورد بقیه عناصر به ندرت تولید و استخراج فلز از خاک به صورت مستقیم انجام می‌ گردد، برای انجام فرآیند و عملیات خالص سازی، خاک و سنگ معدنی به طور کامل توسط دستگاه خرد و قطعه قطعه و پودر شده و سپس جداسازی انواع فلزات و عناصر انجام می شود، به طور معمولی کانسنگ روی با غلظت % ۶۵، از کمی سرب، آهن و مس تشکیل شده است. عملیات خالص سازی در همان مکان های نزدیک به معدن انجام می‌شود. بنابراین هزینه‌های حمل و نقل کاهش یافته و به کمترین درجه برسد .

اهمیت استفاده از سنگ روی اصل

اهمیت استفاده از سنگ روی اصلسنگ معدنی روی پس از استخراج از معادن و خالص سازی در صنایع مختلفی به صورت گسترده به کار می رود. از عنصر روی در آبکاری فلز ها استفاده می گردد. از این فلز در صنعت خودرو سازی در باتری سازی و محتوی بخشی از باتری ها مورد استفاده قرار می گیرد. 

از این عنصر جهت تولید و گالوانیزه کاری انواع فلز چون آهن استفاده می شود. در خودرو سازی، آبکاری ظروف، تولید باتری و صنایع نظامی نقش بسیار مهمی ایفا می کند. 

از این ماده در جهت انواع مکمل ها و مواد ترکیبی چون روی اکسید، کربنات روی و ترکیبات سولفاته و نیتراته استفاده می شود. 

یکی از مهم ترین ترکیب های ایجاد شده از این سنگ ها اکسید روی است. از این ترکیب به عنوان فعال کننده در تولیدات صنعتی استفاده می شود. ترکیبات روی همگی دارای کاربرد و استفاده می باشند. بنابراین بایستی در استفاده از آنها حرفه ای بود.

از این ماده برای محافظت از پوست استفاده شود. در اثر خشکی و گرمای شدید از رطوبت داخل پوست محافظت می نماید. از این ترکیب در پودر های محافظتی برای بچه ها به هنگام تعویض پوشک استفاده می شود و از سوختگی پاهای کودک جلوگیری می کند.

از عنصر روی استخراج شده در تولید  انواع قالب نیز استفاده می شود. از این قالب ها در صنعت الکترونیک استفاده می شود. جهت قالب گیری انواع سرامیک نیز از این عناصر استفاده می شود. برای جلوگیری از خوردگی فلزات از جمله آهن نیز به کار برده می شود. جهت تولید انواع رن، تولید پلاستیک، تولید مواد دارویی کاربرد دارد. از سولفید روی در ساخت صفحه های روشن و انواع مختلف اشعه در پزشکی استفاده می شود.

قیمت سنگ روی خالص در بازار فروش

قیمت سنگ روی خالص در بازار فروشبهترین نوع سنگ معدنی روی با درصد خلوص بالا توسط شرکت های تولید کننده این محصول ارائه می گردد. این محصول در بسته بندی های زیبا و مناسب به بازار خارجی صادرات می شود و از فروش و قیمت بسیار خوبی برخوردار می باشد.

صادرات سنگ روی با کیفیت عالی و بسیار مرغوب به بسیاری از کشورهای منطقه با قیمت های مناسب انجام می گردد. سنگ روی کاملا خالص و باکیفیت در وزن های مختلف به بسیاری از کشور ها ارسال می شود. 

صادر کننده انواع سنگ معدنی با کیفیت با توجه به حساس بودن این ماده غذایی در برابر تغییرات اب و هوا و محیطی  بایستی تمامی استاندارد ها را به کار گیرد و محصولی را ارائه نماید که در شرایط دمایی متفاوت کیفیت خود را حفظ کرده و تغییر پذیر نباشد. بنابراین بایستی از مناسب ترین و بهداشتی ترین نوع بسته بندی استفاده نماید.

تهیه این محصول به صورت عمده و انبوه از طریق  مراکز پخش و توزیع این محصول در شهر ها و نمایندگی های آن امکان پذیر است. می توان انواع مختلف این مواد معدنی را در بسته بندی های مختلف بزرگ و کوچک با وزن های متنوع تهیه نمود.

قیمت سنگ روی و ترکیبات آن در مراکز تولیدی و مراکز عمده فروش از تخفیف های خوبی برخوردار است. بسیاری از کارخانه ها و مراکز صنعتی تولیدی انواع  این محصول را در مقادیر بسیار بالا سفارش و خریداری می کنند.

مراکز بزرگ فروش انواع سنگ روی به طور مستقیم با شرکت های تولید در رابطه هستند و بهترین و تازه ترین حلوا ها  را خریداری نموده و به مراکز تجاری کوچک ارائه می نمایند.

کیفیت سنگ روی و مرغوب بودن آن در این مراکز تضمینی و تایید شده می باشد. این مراکز بسیار معتبر و با اطمینان بوده و دارای تمامی مجوزهای صنعتی هستند. امنیت و کیفیت در تهیه یک کالا حرف اول را می زند. این کالا را با اعتماد کامل تهیه نمایید.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مهدی یوسفی
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09128512511
شماره تلفن ثابت:02171053047
شماره فکس:02171053049
آدرس کانال: Rabinmetal@
پاسخگویی تلگرام: Rabinmetal1@
پاسخگویی واتس اپ: کلیک کنید
پست الکترونیکی: Info@Rabinmetal.com

مطلب پیشنهادی

دود و غبار روی در صنعت معدن

مقدمه: معرفی دود و غبار در صنعت معدن   دود و غبار، به عنوان ناشیان …

دیدگاهتان را بنویسید