گروه صنعتی رابین متال
پنج شنبه , فروردین ۹ ۱۴۰۳
خانه / شمش سرب / صادرات عمده شمش سرب کارگاهی

صادرات عمده شمش سرب کارگاهی

صادرات عمده شمش سرب کارگاهی اگر به درستی صورت بگیرد، می تواند دارای سود فراوانی باشد و همواره توصیه می شود قبل از شروع به این کار، به مطالعه درباره آن پرداخت.

شمش سرب کارگاهی و کربنات کلسیم خالص دارای خواص جالبی است. مثلاً مقاوم در برابر خوردگی است که در ساخت قطعات الکترونیکی زیاد استفاده می شود. یا این که در مصارف ساخت سقف مصرف می شود. به خاطر ویژگی های منحصر به فرد آن، این کالا به کشور های محروم آن صادر می شود و چون این محصول با کیفیت در کشور های دیگر کم یاب است، همه جا به دنبال آن می گردند. لذا شروع صادرات عمده شمش سرب کارگاهی نیز شغلی پر سود محسوب می شود به علاوه که با قیمت خوبی به فروش می رسد. موضوع دیگر آن است که صادرات آن به صورت اینترنتی نیز آغاز شده که می توان از این کالا به صورت اینترنتی نیز بهره برد.

صادرات عمده شمش سرب کارگاهی

سوالی که پیش می آید آن است که این کالا چه خصوصیات منحصر به فردی دارد که آن را به این میزان خواستنی می کند؟ آیا خرید این نوع شمش سرب نسبت به سایر انواع آن به صرفه است؟

در ادامه برخی از ویژگی های استثنایی شمش سرب مطرح خواهند شد که برتری ها و کمبود های آن را نسبت به سایر انواع آن مشخص خواهد ساخت.

صادرات عمده شمش سرب کارگاهی

وِیژگی های شمش سرب خوب

شاید استفاده از شمش سرب و کربنات کلسیم امیا پارس به شما هم پیشنهاد شده باشد ولی ویژگی های مهم آن را به خوبی نشناسید. چرا که این اجناس ویژگی های گوناگونی دارند و شناختن انواع ویژگی آن ها فقط از متخصصان آن ها بر می آید. در اینجا قصد شده که ویژگی های کلیدی آن آورده شود تا شما نیز به اندازه متخصصان آن به این کالا آشنایی داشته باشید. این ویژگی ها شامل موارد زیر هستند:

  1. شکل پذیر
  2. جاذب اشعه گاما
  3. مقاوم در برابر اسید ها

صادرات عمده شمش سرب کارگاهی

 

انواع شمش سرب

شمش سرب­ها از آن جایی که برای کاربردهای متفاوتی استفاده می شوند، انواع مختلفی نیز دارند که هر کدام از آن­ها در جایی متفاوت به کار گرفته می شود. اگرچه بسیاری از مشتریان از این موضوع با خبر نیستند و محصولاتی را به اشتباه خریداری می کنند که ممکن است برای کاربردی که می خواهند مناسب نباشد. لذا آشنایی با انواع آن به مشتریان کمک می کند خریدی مناسب استفادشان داشته باشند تا بعدها گرفتار تعویض یا پس دادن این کالا ها نشوند. انواع شمش سرب در ادامه برایتان آورده شده است:

 

  1. سرب ۹۹ درصد
  2. سرب خالص
  3. سرب خشک
  4. سرب نرم
  5. سرب نرم استاندارد
  6. سرب دسنگاهی
  7. سرب آنالیز شده

صادرات عمده شمش سرب کارگاهی

صادرات عمده شمش سرب کارگاهی

فروش و حتی صادرات عمده شمش سرب کارگاهی همیشه انجام می شده است چرا که از خصوصیات مثبت ذکر شده شده در بالا از بسیاری از آن ها بهره می برد و مشتریان ترجیح می دهند این کالا را نسبت به انواع دیگر آن که دارای چنین خصوصیاتی نیستند تهیه نمایند.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مهدی یوسفی
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09128512511
شماره تلفن ثابت:02171053047
شماره فکس:02171053049
آدرس کانال: Rabinmetal@
پاسخگویی تلگرام: Rabinmetal1@
پاسخگویی واتس اپ: کلیک کنید
پست الکترونیکی: Info@Rabinmetal.com

مطلب پیشنهادی

قیمت عمده شمش سرب خشک تهران

شمش سرب خشک تهران همراه با استانداردهای لازم به صورت عمده در تهران، اهواز، زنجان، سمنان با قیمت بسیار مناسب قابل عرضه می باشد. علاوه بر آن انواع شمش سرب خالص به