گروه صنعتی رابین متال
جمعه , فروردین ۳۱ ۱۴۰۳
خانه / شمش سرب / قیمت عمده شمش سرب باطری قم

قیمت عمده شمش سرب باطری قم

قیمت عمده شمش سرب باطری را می خواهید بدانید؟ به این سایت مراجعه کنید تا به راحتی بتوانید از قیمت عمده در انواع مختلف مطلع شوید.

شمش سرب محصولی بسیار پر مصرف است که در ایران فروخته می شود. اما باید بدانید که تنها مقاوم در برابر خوردگی آن نیست که توجه همه را جلب کرده، بلکه به خاطر با کیفیت بودن آن ها کارایی های بسیاری مانند به عنوان پر کننده را امکان پذیر ساخته که شاهکار است. علاوه بر این، شمش سرب باطری قم بسیار شکل پذیر است که بسیاری از محصولات از این خاصیت های بی نظیر آن بی بهره اند.

قیمت عمده شمش سرب باطری

برخی از مواردی که مشتریان ممکن است راجع به این محصول اطلاع نداشته باشند، شامل این است که این محصول را با چه قیمتی باید تهیه کرد؟ خصوصیات منحصر به فرد آن شامل چه مواردی است؟ تفاوت شمش سرب با سایر انواع آن در چه مواردی است

خصوصیات شمش سرب بر حسب قیمت

همانطور که خریداران شمش سرب می دانند، این کالا خصوصیات بسیار منحصر به فردی دارد. به طور مثال مقاوم در برابر پوسیدگی هستند که اغلب جایگزینانش از آن بی بهره اند. لذا قیمت آن ها نیز می تواند از سایر آن ها متفاوت باشد.  به طور کلی خصوصیات اصلی این کالا شامل موارد زیر است:

 

  1. مقاوم در برابر پوسیدگی
  2. انعطاف پذیر
  3. مقاوم در برابر اسید ها
  4. قابل خم شدن
  5. جاذب اشعه گاما

قیمت عمده شمش سرب باطری

برای آشنایی بیشتر با این کالا، بهتر است از انواع موجود آن با خبر شویم، چرا که آن ها انواع مختلفی دارند که برای هر کاربرد، نوع های خاصی از آن استفاده می شود. بنابراین در ادامه انواع آن را خدمتتان معرفی خواهیم کرد.

انواع شمش سرب

بسیاری از مشتریان زمانی که اقدام به خرید شمش سرب می نمایند، با این سوال مواجه می شوند که این کالا را به چه منظور می خواهید استفاده کنید؟ به طور مثال در ساخت باطری یا برای سازه های ساختمانی؟ لذا بهتر است با انواع آن آشنا شوید تا خریدی بهتر بتوانید داشته باشید.

  1. سرب نرم
  2. سرب نرم استاندارد
  3. سرب خالص
  4. سرب ۹۹ درصد
  5. سرب خشک
  6. سرب آنالیز شده
  7. سرب کارگاهی
  8. سرب ۹۹/۹۸۵ درصد

شمش سرب کارگاهی زنجان

قیمت عمده شمش سرب باطری

بسیاری از افراد به دلیل جاذب اشعه گاما و مقاوم در برابر خوردگی بودن شمش سرب باطری، به دنبال تهیه ی آن هستند. اما اگر این افراد می دانستند شمش سرب چه کاربرد های متنوعی دارند فقط به این دو ویژگی اکتفا نمی کرد. این محصول مقاوم در برابر اسید ها و شکل پذیر نیز هست. قیمت عمده شمش سرب باطری قم نیز در اینجا آورده شده تا مشتریان با آن آشنا شوند.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مهدی یوسفی
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09128512511
شماره تلفن ثابت:02171053047
شماره فکس:02171053049
آدرس کانال: Rabinmetal@
پاسخگویی تلگرام: Rabinmetal1@
پاسخگویی واتس اپ: کلیک کنید
پست الکترونیکی: Info@Rabinmetal.com

مطلب پیشنهادی

مرکز خرید شمش سرب عمده

مرکز خرید شمش سرب عمده باکیفیت بالا

مرکز خرید شمش سرب عمده با کیفیت بالا به صورت اینترنتی وجود دارد؟ آیا این …