گروه صنعتی رابین متال
جمعه , فروردین ۱۰ ۱۴۰۳
خانه / خاک سرب / قیمت فروش سرباره سرب قم

قیمت فروش سرباره سرب قم

فروش سرباره سرب قم با عیار بالا و قیمت مناسب باعث رونق بازار صادرات نیز شده است. این محصول توسط این شرکت بازرگانی برای ارائه به بازار داخلی و خارجی با تناژ بالا آماده می باشد.

سرب فلزی استراتژیک می باشد. زیرا اغلب فعالیت های شهری و نظامی وابسته به انرژی ذخیره شده در باطری های اسیدی و سربی می باشد.

امروزه نزدیک به ۱۳۰ نوع کانی سرب اکتشاف و شناخته شده است که در میان این کانی ها سولفور سرب جزو مهم ترین و اقتصادی ترین سرب ها است.

برای تهیه و فروش سرباره سرب قم جهت استفاده در صنایع مختلف و همچنین صادارت این فلز، به بازرگانی معتبر در تهران مراجعه نمایید و یا از طریق مراجعه به کارگاه های قم خرید خود را انجام دهید.

فروش سرباره سرب قم

معادن سرباره سرب در ایران

اکثر معادن سرب ایران در فلات مرکزی کشور یافت می شود و به این دلیل اغلب کارخانه های سرب در این بخش از کشور مستقر می باشند.

نظر به اکتشافات انجام شده در سطح کشور و مشخص شدن پراکندگی ذخایر معدنی سرب ایران سرمایه گذاری جهت دایر نمودن کارخانه های فراوری این فلز استراتژیک بیش از پیش احساس می گردد.

از جمله شهر هایی که دارای معادن سرب و سرباره سرب می باشند می توان به شهرها و استان های زیر اشاره نمود.

  1. اصفهان
  2. خراسان
  3. یزد
  4. زنجان
  5. سمنان
  6. قم
  7. و..

که انجام سرمایه گذاری های لازم و استفاده از تکنولوژی های بروز جهت بهره برداری از این معادن ضروری می باشد. معادن قم توانسته اند در سال های اخیر بهترین استخراج را جهت نیاز داخلی و صادرات داشته باشند.

فروش سرباره سرب قم

سرباره سرب

با توجه به اهمیت استفاده از سرب  و کاربردهای فراوان ان و نظر به ویژگی های منحصر به فرد سرب بهره برداری حداکثری از این فلز مورد  توجه بسیاری می باشد.

در صنایع مختلف استفاده از تمام مواد اولیه موجود و بازیافت انها از اهمیت فوق العاده ای برخوردار می باشد. امر بازیافت در صنعت تولید سرب دارای جایگاه ویژه ای در بین تولید کنندگان و صنایع مختلف می باشد و به نحوی که افراد بسیاری در صنعت بازیافت فلز سرب فعال بوده و امرار معاش می نمایند.

این صنعت همنچنین موجب اشتغال زایی گسترده ای در سطح کشور گردیده و کارگاه های کوچک زیادی در این حرفه مشغول فعالیت می باشد.

سنگ سرب استخراج شده جهت استفاده در صنعت نیاز به فراوری و کنسانتره دارد .این روش ها معمولا در هنگام تولید دارای ضایعاتی می باشند که قابلیت مصرف اولیه را ندارند . این ضایعات را اصطلاحا سرباره می گویند. سرب در تولید لوازم مختلفی کاربرد داشته و موارد استفاده فراوانی دارد. که شامل:

  • لوازم خانگی
  • باطری سازی
  • خودرو سازی
  • صنعت فلزات
  • جهت خالص سازی
  • و..

فروش سرباره سرب قم

فروش سرباره سرب قم با قیمت مناسب

کارخانه های استخراجی در جهت استفاده حداکثری از تولیدات خود و سود آوری اقدام به فروش ضایعات و سرباره های تولیدات خود می کنند که با توجه به وجود بازار پر مصرف این گونه مواد از می توانند بخشی از هزینه های تولیدی خود را جبران نمایند.

  • بیشتر بخوانید: مس

متقاضیان این گونه ضایعات و سرباره ها عموما کارگاه های کوچک صنعتی می باشند که اغلب در تولید شمش سرب فعالیت می کنند. شهر قم یکی از مناطقی است که کارخانه های تولید سرب در آن فعال بوده و در نتیجه می توان براحتی و با قیمت مناسب اقدام به خرید و فروش سرباره سرب قم و ضایعات تولیدی این کارخانه ها نمود.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مهدی یوسفی
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09128512511
شماره تلفن ثابت:02171053047
شماره فکس:02171053049
آدرس کانال: Rabinmetal@
پاسخگویی تلگرام: Rabinmetal1@
پاسخگویی واتس اپ: کلیک کنید
پست الکترونیکی: Info@Rabinmetal.com

مطلب پیشنهادی

خریدار خاک معدنی سرب اکسیدی زنجان

خریدار خاک معدنی روی می تواند نوع اکسیدی این محصول را که از تبخیر سنگ روی به دست می آورند از شهر زنجان و معادن این شهر تهیه کند. زنجان یکی از شهرهای مشهور در ام